Vesti
03. 07. 2014.
Dobar portal ne podrazumeva dobru zaradu
Velika ulaganja koje je londonski Gardijan imao za razvoj svog portala u SAD – po svemu sudeći neće se isplatiti. Ovih dana se očekuje da Gardijan objavi gubitak od još nekoliko miliona dolara na ovom projektu.
Guardian News & Media (GNM) je potrošio šest godina i desetine miliona dolara u pokušaju da se probije na američkom medijskom tržištu.
U poslednje tri godine angažovano je na desetine novinara u Njujorku, kako bi za svoj sajt obezbedili vest i informacije koje će privući posetioce na, inače, besplatni servis namenjen Amerikancima.
Međutim, osim nagrada i priznanja za strategiju i kvalitet sadržaja portala, projekat i dalje ima velike gubitke.
Urednik portala Alan Rusbridžer, koji operaciju vodi iz Londona, smatra da problem leži u činjenici da Gardijan još nije uspeo da stekne poverenje američkih agencija i oglašivača.
"Teško je probiti se na američkom tržištu oglašavanja", kaže Rusbridžer.
"Poznavanje ljudi i stvaranje odnosa na tržištu oglašavanja je važno i zahteva vreme. Nije isto napraviti dobar sajt i imati dobre prihode od oglasa. Ljudi i odnosi su važniji".
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.