Vesti
10. 10. 2014.
Promenili istraživanje posle pritiska Informera
Agencija “Partner research solutions” nije odolela pritisku dnevnika “Informer” i preko noći je promenila rezultate sopstvenog istraživanja čitanosti dnevne štampe u Srbiji!
Direktor ove agencije Miroslav Šutić potvrdio je za “Alo!” da je na intervenciju pomenutog tabloida bio primoran da im udvostruči vrednost prosečne dnevne čitanosti u odnosu na onu koja je zvanično objavljena u sredu na konferenciji za medije.
Na pitanje kako je moguće da agencija ovako drastično i ekspresno prepravlja podatke iz svog istraživanja, Šutić kaže: Ljudi iz “Informera” bili su besni kao risovi! Zvali su nas i mi smo morali da progutamo knedlu i promenimo rezultate. Reč je o tome da se u ovakvom istraživanju operiše izvornim podacima, koji se dobijaju direktno iz firme, ali kada njih nema, onda uzimamo u obzir druge podatke. U slučaju “Informera” smo imali podatke iz tri izvora, kao i kod drugih novina, ali eto, ispostavilo da smo pogrešili. Posle intervencije ljudi iz “Informera” otišli smo kod njih da nam pokažu papire. Zbog toga su morali biti korigovani podaci o čitanosti objasnio nam je Šutić.
On je dodao i da su nakon toga morali da promene rezultate istraživanje i za druge medije. Komentar vlasnika i glavnog urednika “Informera” Dragana Vučićevića juče nismo uspeli da dobijemo jer nije odgovarao na naše pozive.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.