Vesti
21. 10. 2014.
Razraditi zakone o medijima
Programski direktor „Transparentnosti Srbija“ Nemanja Nenadić ocenio je za Betu da su, i pored usvajanje seta medijskih zakona, mnogobrojne oblasti funkcionisanja medija u Srbiji ostale neregulisane i da je neophodno doneti podzakonske akte koji će preciznije urediti pitanja finansiranja medija i sprečavanja kupovine medijskog uticaja.
On je na okruglom stolu posvećenom pravnom monitoringu medijske scene u Srbiji rekao da je pitanje budžetskog finansiranja medija povezano sa reformisanjem medijskog zakonodavstva.
Interes građana je da dobiju potpune i objektivne informacije, a izvor finansiranja medija može uticati na način i ugao medijskog izveštavanja. Građanima je pitanje budžetskog finansiranja medija važno jer imaju pravo da znaju da li se javna sredstva koriste zakonski i u skladu sa svrhom za koju su namenjena, kazao je Nenadić.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.