Vesti
22. 12. 2014.
Ne važi uvek - koliko para, toliko muzike
Šarolikoj slici lokalnih medija po vojvođanskim sredinama najgore su, izgleda, prošli lokalni listovi.
Čak i tamo gde dobijaju neka sredstva iz opštinske kase, oni gube trku u informisanju građana s lokalnim televizijama i radio stanicama. Opštinari više vole da se slikaju i pričaju u etar, pa su i ulaganja iz budžeta daleko veća bila za televizije i radio stanice.
Oni koji su sad u fazi hitne privatizacije, na velikim su mukama, država ih se odriče, a ne daje im prednost u slučajevima kad bi sami zaposleni želeli da kupe svoje glasilo.
Opštine, opet, krojeći nove budžete, ne poštuju uvek zakonsku obavezu ulaganja u informisanje, izgovarajući se na štednju. Ima primera da izdvajaju procentualno manji iznos, ili da krše medijske zakone tako što samo deo novca namenjen informisanju dele po konkursima a ostalo na osnovu „drugih kriterijuma".
To što opštine više nisu vlasnici lokalnih medija, ne znači da ovu oblast treba potpuno da prepuste tržištu, ili, što je još gore, da favorizuju na konkursima projekte samo politički bliskih medija.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.