Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Savlađivanje izazova kroz dijalog
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

23. 02. 2015.

Izvor: Privredni pregled

Savlađivanje izazova kroz dijalog

Čak 71,4 odsto predstavnika medija o poslovanju kompanija, informiše se putem veb sajtova i internet pretraživača, pokazala je anketa sa novinarima sprovedena u susret prvom regionalnom forumu komunikacionih lidera IZAZOV 2015.

Takođe, više od 90 odsto anketiranih novinara prvo kontaktira PR menadžera kompanije kada obrađuje odredenu temu uprkos tome što se kao najefikasniji put za dobijanje odgovora na određena pitanja pokazalo direktno kontaktiranje sagovornika, što je potvrdilo više od 70 odsto anketiranih.

Čak 42,8 odsto ispitanika o poslovanju kompanije informiše se iz materijala koje plasiraju PR agencije, a za 71,4 odsto ispitanih kvalitet informacija koje dobijaju predstavlja ključni benefit u saradnji sa PR agencijama.

Anketa među novinarima sprovedena je kako bi se prikupile informacije o stavovima predstavnika sedme sile prema PR stručnjacima.

Rezultati ankete će pored velikog broja drugih tema iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija, biti predstavljeni na interaktivnom B2B forumu IZAZOV 2015, koji 25. i 26. februara u hotelu Radison Blu Old Mil u Beogradu organizuje portal Marketing mreža.

Centralne teme prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, stanju na tržištu marketinških komunikacija i medija zemalja u regionu, kao i tenderima, odnosno pitanjima za angažman agencija i očekivanjima klijenata od agencija za uloženi novac.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi