Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Sajam Media market premijerno od 28. oktobra do 1. novembra
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

26. 10. 2015.

Izvor: Beogradski sajam

Sajam Media market premijerno od 28. oktobra do 1. novembra

Sajam informisanja, komunikacija i marketinga – MEDIA MARKET, svoje premijerno izdanje imaće od 28. oktobra do 1. novembra i praktično će biti deo tradicionalnog Međunarodnog beogradskog sajma knjiga.

 

Prvi Sajam informisanja, komunikacija i marketinga – MEDIA MARKET, održaće se od 28. oktobra do 1. novembra i praktično će biti deo tradicionalnog Međunarodnog beogradskog sajma knjiga.

To, naravno, nije slučajno – publika ovih manifestacija se „preklapa“, oba sajma važna su za kulturu, umetnost, opštu informisanost, najkraće – za svakodnevni život.

Više je razloga zbog kojih je pokrenut MEDIA MARKET, koji će, praktično, upotpuniti „upražnjen“ prostor u oblasti javnog informisanja.

Učesnici će širokoj publici prezentovati svoje medije i ostvariti neposrednu saradnju sa svojim stalnim i potencijalnim čitaocima, slušaocima i gledaocima, a njih će krajem oktobra, na ovom koktelu manifestacija, biti oko 150 hiljada, procena je organizatora.

Zbog činjenice da će u okviru tradicionalnog „školskog dana“ Sajam posetiti đaci iz cele Srbije, biće ovo prilika i za osvajanje nove publike.

Ljubitelji sajmova znaju da na njima uvek vlada neka posebna atmosfera, da između izlagača i posetilaca postoji posebna privlačnost.

Pored nespornog šarma koji spaja izlagače i posetioce, sajamske manifestacije svakako su i jedan drugačiji okvir za susrete i komunikaciju sa partnerima, direktan „sudar“ sa konkurencijom, dijalog sa predstavnicima države, B2B kontakt između pisanih i elektronskih medija.

Na izložbenom prostoru većem od 1.400 kvadrata, u hali 3, predstavnici medija promovisaće svoje kompanije na jedan moderan način, a na organizovanim tribinama pokrenuće otvorene poslovne forume.

Beogradski sajam očekuje da će ova nova manifestacija postati neodvojivi deo Sajma knjiga i da će čitalačka publika imati „argument više“ da kraj oktobra rezerviše za obilazak tradicionalnih oktobarskih dešavanja na Sajmu.

Paneli prvog Media marketa

Na Sajmu informisanja, komunikacija i marketinga svakodnevno će se održavati zanimljivi paneli.

Teme su pažljivo birane, aktuelnost je bio ključni kriterijum, a pored prilike da profesionalci razmene mišljenja i iskustva, ovi skupovi biće otvoreni i za posetioce.

Prvog dana tema će biti liberalizacija Zakona o oglašavanju.

Drugog dana učesnici će prezentovati prednosti oglašavanja u štampanim medijima i na portalima, uz ukazivanje na značaj istraživanja i content marketinga.

Modeli distribucije kao pretpostavka uspeha tema su o kojoj će se razgovarati trećeg dana.

Mediji kao uzbunjivači ili tamničari naših mračnih tajni veoma je aktuelna tema i nije slučajno izabrana za četvrtu tribinu na 1. MEDIA MARKETU.

Ovogodišnji stručni skupovi biće završeni pričom o tendencijama u proizvodnji novina i industriji štampe.

Beogradski sajam MEDIA MARKET organizuje u saradnji sa Izdavačkim preduzećem Senior media, a izlagači na ovoj manifestaciji biće izdavači novina i magazina, marketinške i PR agencije, web portali, distributerske kuće i štamparije.

Oni će predstaviti aktuelna dešavanja u novinarstvu i izdavaštvu, digitalnim medijima i društvenim mrežama, marketingu, advertajzingu, odnosima sa javnošću i korporativnim komunikacijama.

Edukacija je, takođe, značajan segment ove nove priredbe.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi