Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Razvoj medijskih brendova - da li smo spremni za promene?
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

03. 11. 2015.

Izvor: www.komsijskenovosti.rs

Razvoj medijskih brendova - da li smo spremni za promene?

IV regionalna konferencija posvećena manjinskim i lokalnim medijima biće održana 5. novembra u Beogradu, u Asocijaciji medija Srbije, najavljeno je danas na konferenciji za novinare u Pres centru Udruženja novinara Srbije.

Tema je „Razvoj medijskih brendova-da li smo spremni za promene?“, a u okviru konferencije održaće se tri panela: Fizika i metafizika medija, Eksperiment kao ključ razvoja i Promene u lokalnim i manjinskim medijima.

Nataša Heror iz Heror Media Pont najavila je ovom prilikom interesantne govornike iz Srbije, regiona i inostranstva:

„Konferenciju će otvoriti Kalman Kuntić, pomoćnik pokrajnskog sekretara za kulturu i javno informisanje, Mateja Norčič Štamcar, zamenik ambasadora Slovenije i Miroslav Janković, pravni savetnik Odeljenja za medije misije OEBS-a u Srbiji. Neke od teme kojima ćemo se baviti je položaj medija na jezicima manjina i lokalnih medija i njihovo vertikalno i horizontalno povezivanje. Govoriće se i o markatingu, advertajzingu i uključenju ovih medija u tržište oglašavanja. Takođe, biće reči i o promenama u medijima i razvijanju medijskih brendova,“ rekla je Heror.

Ovom prilikom, na jednom mestu biće  kompanije za istraživanje tržišta, medija bajing agencije, klijenti i predstavnici univerziteta i kompanija.

Po rečima senior saradnika za korporativni PR i internu komunikaciju NLB banke Tatjane Lakete, kompanije traže nove vidove komunikacije sa zajednicom.

„Komunikacija nikada nije bila promenljivija i treba tražiti nove načine komunikacije sa zajednicom u kojoj kompanije posluju, kao i sa klijentima. I kao što mediji traže nove načine da budu vidljivi, to definitivno važi i za kompanije. Verujem da će biti zanimljivo da ce čuje šta ima da se kaže na temu tih promena i eventualne saradnje kompanije i medija“, dodala je Laketa.

Organizatori Konferencije su Magyar Syo, Media Change, Asocijacija medija Srbije, Heror Media Pont, Gacomelli media i Centar za razvoj manjinskih i lokalnih medija, a pokrovitelji Sekretarijat za kulturu i javno informisanje AP Vojvodine, Delegacija EU u Srbiji i EU Info Centar.

Medijski sponzor konferencije je i sajt Komšijske novosti.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi