Конкурс за годишње награде УНС-а
Конкурс за годишње награде УНС-а
Naslovna  |  Šta radimo  |  Projekti  |  Kampanja za medijsku pismenost
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Projekti

Kampanja za medijsku pismenost

U avgustu 2013. godine, Medijska koalicija, uz pomoć Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) pokrenula je petnaestomesečni projekat u cilju jačanja i podrške demokratizaciji srpskog društva kroz promociju medijske pismenosti, nezavisnog i odgovornog novinarstva.

Projekat Kampanja za medijsku pismenost ima za cilj da utvrdi kakva je percepcija medija i nivo razumevanja uloge medija i medijske kulture kod mlađe i starije populacije i da potom, kroz seriju aktivnosti, doprinese razvoju analitičkog pristupa medijskim sadržajima. Ciljne grupe projekta su srednjoškolci, profesori građanskog vaspitanja i novinari. Dugoročno, cilj projekta je promovisanje kvalitetnog i odgovornog novinarstva kroz širenje svesti pre svega mladih konzumenata o neophodnosti kritičkog pristupa informacijama i odgovornoj proizvodnji medijskih sadržaja.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi