Вести
17. 04. 2013.
Пада гледаност телевизије - расте читаност таблоида
Presscut и Медианет представили су нову методу праћења медија у Хрватској.
Први пут од када се у Хрватској мери гледаност, порастао је број оних који уопште не гледају телевизију.
Према истраживању које је 10.априла у хрватском новинарском дому представила Дарја Купинић Гушчић, директорка Медианета, број оних који уопште не гледају телевизију у фебруару 2013. износио је готово 6 посто. " То је статистички врло значајан пад гледаности, јер је број оних који уопште не гледају телевизију у јулу износио 3,5 посто. Када је реч о штампаним медијима и порталима, тривијални садржаји и спорт су постали оно што највише занима читаоце.
У поређењу са јулом прошле године, у фебруару 2013. читаност је највише расла женском часопису Цосмополитан, а потом таблоидима и спортским листовима, објаснила је Купинић Гушчић. "Озбиљне" новине су доживеле пад у односу на прошлу годину, а Купинић Гушчић разлог томе проналази у кризи и количини лоших вести које нас окружују.
Ипак, водеће место уверљиво држи дневник "24 сата", а следе га "Јутарњи лист" и "Вечерњи лист". На порталима влада слична ситуација, па је читаност највише расла спортским порталима. Медиа нет је до ових података дошао истраживањима које спроводе телефонским анкетама са питањима отвореног типа што значи да испитаник сам наводи медије и учесталост којом их прати.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.