Vesti
29. 06. 2012.
Novinari u Srbiji sve više koriste nove medije i tehnologije
Novinari u Srbiji i dalje su podozrivi prema korišćenju novih tehnologija u svakodnevnom poslu ali ta situacija se ubrzano menja, zaključili su juče učesnici tribine "Kako klasični mediji koriste društvene mreže" koja je održana u Medija centru u Beogradu.
Prema podacima profesora Vojislava Stefanovića, koji je u sklopu istraživanja na Fakultetu političkih nauka učestvovao u anketiranju 260 novinara, medijski poslenici su dobro upoznati sa novim medijima, prema kojima kako je rekao, "gaje izvesno strahopoštovanje".
Stefanović je dodao da od ukupnog broja ispitanih 12 odsto novinara nikada nije koristilo nove medije, dok je četvrtina anketiranih rekla da koriste društvene mreže kako bi došli do informacija.
- Novinari su počeli masovnije da koriste Tviter i Fejsbuk kada je počela predsednička i parlamentarna kampanja. Mislim da su u Srbiji pobednici na izborima upravo društvene mreže, koje su dobile najviše od ovih izbora - rekao je potpredsednik kompanije InternetGroup i vlasnik najstarije onlajn časopisa u Srbiji Dragan Varagić.
Varagić je naveo da korisnici Tviter naloga imaju mogućnost da objave informaciju brže od "bilo koje novinske kuće" kao i da su se novinari relativno dobro prilagodili novonastaloj situaciji i da "lepo koriste društvene mreže".
- Došli smo u dobru situaciju da u ovoj zemlji više ništa ne može da se sakrije od novinara zahvaljujući društvenim mrežama - zaključio je Varagić.
Urednik portala Novi Magazin Zlatko Minić rekao je da brzina distribuiranja informacija koja se, kako kaže često potencira, utiče štetno na preciznost i tačnost informacija.
- Kada je brzina prenosa informacija u pitanju, a koju su doneli novi mediji, često se zapitam sa kime se mi kao novinari to trkamo i da li je zaista bitno baš svaku vest preneti brže - kazao je Minić.
Tribinu "Kako klasični mediji koriste društvene mreže" organizovalo je Nezavisno udruženje novinara Srbije.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.