Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Novinari u Srbiji sve više koriste nove medije i tehnologije
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

29. 06. 2012.

Autor: N.N. Izvor: Blic

Novinari u Srbiji sve više koriste nove medije i tehnologije

Novinari u Srbiji i dalje su podozrivi prema korišćenju novih tehnologija u svakodnevnom poslu ali ta situacija se ubrzano menja, zaključili su juče učesnici tribine "Kako klasični mediji koriste društvene mreže" koja je održana u Medija centru u Beogradu.

 

Prema podacima profesora Vojislava Stefanovića, koji je u sklopu istraživanja na Fakultetu političkih nauka učestvovao u anketiranju 260 novinara, medijski poslenici su dobro upoznati sa novim medijima, prema kojima kako je rekao, "gaje izvesno strahopoštovanje".

Stefanović je dodao da od ukupnog broja ispitanih 12 odsto novinara nikada nije koristilo nove medije, dok je četvrtina anketiranih rekla da koriste društvene mreže kako bi došli do informacija.

- Novinari su počeli masovnije da koriste Tviter i Fejsbuk kada je počela predsednička i parlamentarna kampanja. Mislim da su u Srbiji pobednici na izborima upravo društvene mreže, koje su dobile najviše od ovih izbora - rekao je potpredsednik kompanije InternetGroup i vlasnik najstarije onlajn časopisa u Srbiji Dragan Varagić.

Varagić je naveo da korisnici Tviter naloga imaju mogućnost da objave informaciju brže od "bilo koje novinske kuće" kao i da su se novinari relativno dobro prilagodili novonastaloj situaciji i da "lepo koriste društvene mreže".

- Došli smo u dobru situaciju da u ovoj zemlji više ništa ne može da se sakrije od novinara zahvaljujući društvenim mrežama - zaključio je Varagić.

Urednik portala Novi Magazin Zlatko Minić rekao je da brzina distribuiranja informacija koja se, kako kaže često potencira, utiče štetno na preciznost i tačnost informacija.

- Kada je brzina prenosa informacija u pitanju, a koju su doneli novi mediji, često se zapitam sa kime se mi kao novinari to trkamo i da li je zaista bitno baš svaku vest preneti brže - kazao je Minić.

Tribinu "Kako klasični mediji koriste društvene mreže" organizovalo je Nezavisno udruženje novinara Srbije.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi