Vesti
22. 08. 2012.
Ninamedija lansirala novu aplikaciju za praćenje društvenih mreža
Kompanija Ninamedija je povodom 10 godina poslovanja lansirala novi inteligentni servis, pod nazivom BuzzMonitor, koji menja celokupno poslovanje kompanija i pomera tržište klipinga na regionalnom nivou.
U pitanju je softver koji na najprecizniji način prati sve javne kanale komunikacije na internetu, a kog su kreirali srpski programeri u najnovijim informacionim tehnologijama.
Uz pomoć BuzzMonitor-a ne samo da će korisnici odmah imati pristup i uvid šta onlajn mediji i društvene mreže, poput Fejsbuka i Tvitera, pišu o brendu, kompaniji, određenoj temi, političkoj partiji, pojedincu, ili kampanji itd, već će korisnici automatski dobiti povratnu informaciju o reagovanju javnosti.
Kroz brzu pretragu unutar vesti i članaka, ali i unutar komentara i diskusija posetilaca, korisnici će moći pravovremeno i precizno da prate tokove javnog mnjenja. Pored aplikacije, korisnicima Buzz Monitor servisa biće dostupan i profesionalni analitičar društvenih mreža, koji će na osnovu postavljenih parametara i interesovanja korisnika definisati pojmo ve za analizu na društvenim mrežama.
Rezultati će korisnicima biti predstavljeni grafički, kako bi dobili potpunu jasnoću, preglednost i preciznost, na osnovu kojih će praviti dalje poslovne planove.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.