Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Ključna uloga slobodnih medija
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

21. 10. 2022.

Autor: FoNet Izvor: FoNet

Ključna uloga slobodnih medija

Zamenik pomoćnika američkog državnog sekretara i specijalni izaslanik SAD za Zapadni Balkan Gabrijel Eskobar izjavio je danas da slobodni mediji imaju izuzetan značaj za budućnost regiona i imaju jednu od najvažnijih, ako ne i centralnu ulogu u uspehu regiona kao dela Evrope i transantlanske zajednice.

Eskobar je, na otvaranju Medijske konferencije Internjuz u Beogradu, istakao da je uveren da je Zapadni Balkan budućnost Evrope, region koji je njen najbrže rastući deo u ekonomskom i najdinamičniji deo u društvenom smislu.

Pred nama su teška vremena, izazovi su veliki, a jedan od njih je da vlade zemalja u regionu nisu naučili da se izbore sa slobodom štampe, dodao je, međutim, Eskobar.

Prema njegovim rečima, slobodni mediji su se posvetili časnom zanimanju da edukuju zajednicu i učine da političari budu pošteni.

Videli smo u sukobima u Ukrajini koliko novinarstvo ima važnu ulogu. Uzdam se u ljude koji čine javno dobro i rizikuju da bi održali kredibilitet, rekao je Eskobar i naglasio da će Ambasada SAD nastaviti da bude partner i pružati podršku slobodi štampe u Srbiji i regionu.

Norik Selimi, osnivač platforme Pikasa, rekao je da potrošači kroz medije i društvene mreže primaju ogromne količine podataka.

Posmatrajući podatke iz regiona, zapadnobalkanske šestorke, samo u 2022. godini 832 medijske kuće su proizvele do sada 9,1 milion vesti, odnosno 1.314 svakog sata, rekao je Selimi.

To je "primila" publika od 296 miliona, odnosno 796 aktivnosti je bilo svakog sata, rekao je Selimi i naglasio da se na internetu dnevno provodi između tri i četiri sata.

Kada je reč o društvenim mrežama, ove godine bilo je 25 miliona sadržaja, odnosno 2,6 milijardi interakcija, naveo je Selimi. Dodao je da je interesantno da se interakcija u regionu ostvaruje na mreži Instagram, potom slede Fejsbuk i Jutjub, dok je Tviter na samom začelju.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi