Vesti
11. 04. 2013.
Pink dovodi strane produkcije u Srbiju
Kompanija RTV „Pink“ učestvuje ove nedelje na sajmu najvećih televizijskih sistema u svetu (MIPTV) u Kanu.
Predstavnici ove medijske kuće, na čelu sa vlasnikom Željkom Mitrovićem, predstavljaju početak ambicioznog projekta „Pink pekidž“, koji je odmah postao predmet interesovanja ne samo kablovskih operatera, već i velikog broja emitera iz celog sveta koji su zainteresovani za produkcionu saradnju, pre svega zbog primamljivih cena i identičnog kvaliteta, saopšteno je iz „ružičaste“ kompanije.
„Pink pekidž“ predstavlja brodkasting platformu sa 30 kanala. U Kanu će biti održani sastanci sa predstavnicima oko 100 kompanija, poput UPC liberti globala, „Telekoma Austrija“, „Diš vorld TV-a“, kao i mnogih drugih. Po svemu sudeći, ovaj sajam će za „Pink“ predstavljati veoma uspešan start projekta „Pink pekidž“.
Kako saopštava pres-služba RTV „Pinka“, procenjuje se da će na svetskom nivou broj korisnika vrlo brzo dostići 20 miliona, što će značiti da se „Pink“ posle ovog projekta, kao razvijena brodkasting platforma, može meriti sa najvećim televizijskim sistemima u svetu.
Za „Pink“ ovo predstavlja izvesnu revoluciju, jer se kompanija transformisala u jednu od najvećih evropskih, kada je u pitanju proizvodnja sadržaja u čak 26 studija, uključujući i filmski grad u Šimanovcima, saopšteno je.
U vezi sa zainteresovanošću stranih emitera za produkcionu saradnju i primamljivih cena, navodi se da prosečna cena proizvodnje sata visokobudžetnog programa u Srbiji iznosi 15.000 evra, dok se za isto vreme u EU mora izdvojiti 150.000 evra, što znači da su usluge „Pinka“ u tom smislu 10 puta isplativije za strane produkcije.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.