Vesti
01. 09. 2011.
U Javni servis bi 8.000 ljudi
Rok za prijavu na konkurs Radio-televizije Srbije ističe za dve nedeljeOd sredine jula od kada je Radio-televizija Srbije objavila javni poziv za zapošljavanje stotinu mladih stručnjaka do sada se prijavilo 8.000 kandidata, što je u proseku 80 zainteresovanih na jedno radno mesto, iako se konkurs završava tek za dve nedelje, tačnije 15. septembra.
U RTS-u ističu za Danas da su se javili i ljudi koji žive u zemljama regiona, iako je objavljeno da ne postoji mogućnost zapošljavanja ljudi koji nemaju srpsko državljanstvo.
Kako dodaju, javni medijski servis „otvorio je vrata za sve školovane i talentovane ljude koji imaju do 30 godina, koji dobro pišu i govore, digitalno su pismeni i govore strane jezike, stručni su u oblasti kojom se bave i zainteresovani za posao i profesionalno usavršavanje“.
- Potrebni su nam mladi stručnjaci u sektorima produkcije, novinarstva, marketinga, dizajna, biznisa i digitalnih medija. Tražimo ljude koji su kreativni i posvećeni poslu, koji žele i mogu da preuzmu deo odgovornosti za razvoj medijskog javnog servisa Srbije u eri digitalizacije koja je pred nama. Srbija ima mnogo talentovanih i vrednih ljudi, očekuje nas ozbiljan i težak posao, ali i veliko zadovoljstvo, jer ćemo obezbediti stalni posao najkvalitetnijim mladim ljudima - navode u RTS-u.
Prema dosadašnjim prijavama, najveći procenat prijavljenih čine školovani mladi ljudi „koji svoju šansu za uspeh vide na javnom medijskom servisu Srbije“.
U RTS-u objašnjavaju da će posle provere znanja i sposobnosti do stotinu najperspektivnijih mladih ljudi biti primljeno na tromesečni probni rad, od kojih će najbolji ostati u RTS-u. Svim kandidatima koji budu primljeni na probni rad, kako kažu, biće obezbeđena i novčana nadoknada.
Oni dodaju da će jedini kriterijumi pri donošenju konačne odluke o zaposlenju biti „stručnost, znanje i radni elan“.
- Raduje nas to što vidimo da u Srbiji ima mnogo onih koji žele da rade i da se usavršavaju. Upravo među njima se nalaze oni koji će promeniti dosadašnji način komunikacije sa gledaocima, reformisati način proizvodnje programa i uhvatiti korak sa svetskim trendovima u uslovima sve jače konkurencije komercijalnih medija. Masovni ulazak nove generacije predstavljaće za RTS početak perioda digitalizacije i okončanje srednje faze pretvaranja RTS-a u medijski javni servis Srbije - kažu u javnom servisu.
B. Cvejić
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.