Vesti
21. 08. 2013.
Hrvatska
Prodaja dnevnih listova u padu
Kriza štampanih medija ne posustaje, pad novinskih tiraža i slaba prodaja oglasa obeležili su i 2012.godinu, u kojoj su samo dva novinska izdavača, Slobodna Dalmacija i Novi list, uspela da posluju u plusu, no i oni su dobili ozbiljne revizorske prigovore na objektivnost prikazanih rezultata.
S gubitkom su poslovala oba Styrijina dnevna lista, Večernji list i 24sata, baš kao i izdavač Jutarnjeg lista, kompanija EPH Media koja je zbog insolventnosti u međuvremenu zatražila i predstečajnu nagodbu.
Prema www.tportal.hr. koji se poziva na ABC, najveći prodati tiraž od preko 100,000 imao je samo list 24sata. Sledi "Večernji list", s maksimalnih 69.686 primeraka u avgustu i minimalnih 62.275 u septembru, dok je "Jutarnji list" je prošle godine najbolju prodsaju dostigao u avgustu, 65.681 primeraka, a najslabiju u oktobru - 52.872 primeraka.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.