Vesti
04. 03. 2014.
Skandalozno ponašanje direktora „Pošte Srbije“
Milan Krkobabić raspisao tender za oglašavanje u novinama i unapred odredio da će se reklamirati samo u „Politici“, „Novostima“, „Kuriru“ i „Novom magazinu“!?!
Direktor „Pošta Srbije“ Milan Krkobabić raspisao je tender za oglašavanje u novinama i, verovali ili ne, unapred odredio da će se reklamirati samo u „Politici“, „Večernjim novostima“, „Kuriru“ i „Novom magazinu“, otkriva Informer!
Krkobabić je, naime, već konkursnom dokumentacijom striktno naredio da se oglasi moraju objaviti u ovim medijima, što je, kako ocenjuju naši sagovornici, diskriminacija i favorizovanje pojedinih novina.
Namestio tender
U dokumentaciji ove nabavke, u odeljku Tehničke karakteristike za zakup oglasnog prostora u novinama, doslovce piše da se posao dodeljuje baš ovim medijima iako rok za dostavljanje ponuda ističe tek sutra!?!
Oglas je potrebno objaviti u dnevnim novinama „Večernje novosti“, „Politika“, „Kurir“ i u nedeljnom izdanju „Novi magazin“. Dinamika i period objavljivanja: u skladu s potrebama naručioca, koje će se realizovati putem pisanog zahteva, na osnovu zaključenog ugovora, stoji između ostalog u dokumentaciji.
Milan Krkobabić, koga smo upitali kako je moguće da je raspisana javna nabavka u kojoj se unapred zna ko će dobiti posao, juče se nije oglašavao ovim povodom.
Na drugoj strani, Dušan Slijepčević iz Saveta za borbu protiv korupcije ističe da ovakav tender bez sumnje ukazuje na to ko će dobiti posao da reklamira ovo državno preduzeće, što je neprihvatljivo.
- Ovo praktično i nije tender, već praksa koja mnogo dugo vremena postoji u našoj zemlji, a koja podrazumeva da se javni tenderi doslovno nameštaju i fingiraju u korist pojedinih učesnika za koje se unapred zna da će dobiti posao - naglašava Slijepčević.
Traži protivuslugu
Dragomir Pop-Mitić iz Koalicije za nadzor finansija kaže da se ovako sigurno određeni mediji favorizuju.
- Na taj način javna preduzeća dobijaju protivuslugu u određenom trenutku. Ovo je diskutabilna odluka Krkobabića, pogotovo što je doneta u jeku izborne kampanje, i time bi neko od kontrolnih organa trebalo da se pozabavi. Trebalo bi istražiti i šta su bili kriterijumi da se odmah izaberu baš ovi mediji, je sve to deluje kao favorizovanje pojedinaca - zaključuje Pop-Mitić.
Nemanja Nenadić
Transparentnost
Ne postoji izuzetak koji bi opravdao tender u kome se unapred navedu novine koje će nekoga reklamirati.

Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.