Vesti
10. 09. 2014.
Budućnost u digitalnoj tehnologiji
Do 2020. godine minimum 40 odsto zanimanja obavezno će zahtevati digitalnu veštinu, istakla je predsednica Skupštine Srbije Maja Gojković na otvaranju jednodnevne konferencije "Digital 2014" koja je održana juče u beogradskom hotelu Hajat Ridžensi.
„Već se zna, dodala je ona, da je IT sektor oblast sa najvećom potrebom za otvaranjem novih radnih mesta.
Gojković je istakla zadovoljstvo što na skupu u Beogradu učestvuju medijski i telekomunikacijski lideri iz celog regiona...
Moderan život je prožet komunikacijama, a Narodna skupština je mesto gde ona nikad ne prestaje", rekla je predsednica srpskog parlamenta, dodajući da još pamtimo period kada je na sednicama Skupštine bila zabranjena upotreba mobilnih telefona, dok se danas, uz onu u skupšinskoj sali, na društvenim mrežama vodi i paralelna diskusija poslanika.
U ime organizatora skup je pozdravio Robert Čoban, predsednik Kolor pres grupe, koji je istakao da se na konferenciji kroz četiri panela obrađuju komunikacije, mediji, marketing (oglašavanje) i društvene mreže.
Na panelu o telekomunikacijama su učestvovali generalni direktori sva tri domaća operatera, predstavnici Dojče Telekoma, bugarskog Mtela.
„Digitalizacija je nezaustavljiva u različitim industrijama. Broj uređaja će u budućnosti i dalje rasti, a već ih ima više nego ljudi. Dešavaju se dramatične promene, od načina kako ćemo raditi, kako ćemo živeti, kako če kompanije poslovati...", istakao je Dejan Ljuština iz kompanije Pricevvaterhouse Coopers.
Govoreći o oglašavanju on je naglasio da se industrija medija po tom pitanju nalazi na prekretnici. Najjača oglašivačka grana 2018. godine postače digitalno oglašavanje. Sa televizijom ona će činiti minimum 65 odsto oglašavanja, dok će ostale oblasti biti sve više marginalizovane", kazao je Ljuština.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.