Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Velika uloga medija u društvenoj odgovornosti
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

04. 12. 2014.

Autor: V. D. Izvor: Blic

Velika uloga medija u društvenoj odgovornosti

Asocijacija medija i „Medija njuz i konsalting“ uz podršku Ambasade SAD organizovali su dvodnevni seminar „Društveno odgovorno poslovanje i mediji“.

 

Seminar je otvorio državni sekretar u Ministarstvu kulture Saša Mirković, a predavači su bili predstavnici firmi, medija i državnih organa.

Među predavačima bila je i Tijana Bajović, zamenik generalnog direktora „Ringier Axel Springer“.

Ona je tom prilikom polaznicima seminara istakla da mediji imaju višestruku ulogu u društvenoj odgovornosti, a naročito oni najčitaniji jer pokreću inicijative od opšteg značaja.

- Dnevno preko svih izdanja koje ima „Ringier Axel Springer“ u Srbiji informiše se preko tri miliona čitalaca. Mediji imaju višestruku ulogu u društvenoj odgovornosti, a prva je svakako informisanje, jer sve što se plasira iz naše kuće stvara dodatu vrednost i posebnu odgovornost za Kompaniju. Biznis je kod nas jasno odvojen od uredništva kako bi se postigla objektivnost u izveštavanju i pristupu informacijama, izjavila je Bajović. 

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi