Vesti
04. 12. 2014.
Velika uloga medija u društvenoj odgovornosti
Asocijacija medija i „Medija njuz i konsalting“ uz podršku Ambasade SAD organizovali su dvodnevni seminar „Društveno odgovorno poslovanje i mediji“.
Seminar je otvorio državni sekretar u Ministarstvu kulture Saša Mirković, a predavači su bili predstavnici firmi, medija i državnih organa.
Među predavačima bila je i Tijana Bajović, zamenik generalnog direktora „Ringier Axel Springer“.
Ona je tom prilikom polaznicima seminara istakla da mediji imaju višestruku ulogu u društvenoj odgovornosti, a naročito oni najčitaniji jer pokreću inicijative od opšteg značaja.
- Dnevno preko svih izdanja koje ima „Ringier Axel Springer“ u Srbiji informiše se preko tri miliona čitalaca. Mediji imaju višestruku ulogu u društvenoj odgovornosti, a prva je svakako informisanje, jer sve što se plasira iz naše kuće stvara dodatu vrednost i posebnu odgovornost za Kompaniju. Biznis je kod nas jasno odvojen od uredništva kako bi se postigla objektivnost u izveštavanju i pristupu informacijama, izjavila je Bajović.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.