Vesti
26. 12. 2014.
Pitanje Odgovor
Kako komentarišete to što Agencija za bezbednost saobraćaja vodi kampanju za bezbednost saobraćaja isključivo preko tabloida, a ignoriše Politiku, Večernje novosti i Danas?
Milan Vujanić, profesor Saobraćajnog fakulteta
Kod prethodnih medijskih kampanja Agencije za bezbednost saobraćaja nisam primetio da favorizuju bilo koje medije. U svakom slučaju, poruke koje oni šalju su izuzetno važne i trebalo bi da budu prisutne u svim medijima. Ne vidim razlog zbog kog se kampanja promocije bezbednosti u saobraćaju ne bi našla u svim dnevnim i periodičnim listovima, jer bi na taj način poruka stigla da najvećeg broja ljudi.
Nino Brajović, Udruženje novinara Srbije
To je loša praksa. Pitanje oglašavanja javnog interesa ne bi smelo da zaobilazi medije za natprosečnu publiku. Istovremeno, to može i da se posmatra kao vid finansijske pomoći provladinim tabloidima.
Sveta Raković, Nezavisno udruženje novinara Srbije
To što radi Agencija je potpuna budalaština. Svaka selekcija medija kod ovako važnih kampanja nije dobra po samu kampanju. Neko nadležan bi morao da odgovori na pitanje zbog čega se bezbednost saobraćaja promoviše isključivo preko tabloida. Možda je neko procenio da čitaoci tabloida češće krše saobraćajne propise.
Gordana Suša, Regulatorno telo za elektronske medije
To me je zaprepastilo. Pretpostavljam da je računica Agencije za bezbednost saobraćaja da ljudi koji čitaju tabloide najviše krše zakone.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.