Vesti
06. 06. 2015.
Problem senzacionalizma
Analiza internet i štampanih izdanja šest dnevnih listova i jednog portala u Srbiji, od februara do maja 2014. godine, pokazuje da je retko ko uspevao da izbegne sve zamke senzacionalizma i trke za profitom, navodi se u danas predstavljenom istraživanju "Monitoring medija na društvenim mrežama", koje je sprovelo Udruženje građana Njuz.org.
Istraživanjem su obuhvaćena štampana i internet izdanja listova Blic, Politika, Kurir, Danas, Večernje Novosti, kao i štampano izdanje lista Informer i portal Telegraf.
U zaključku istraživanja se konstatuje i da su mediji od februara do maja 2014. bili na vrlo teškom ispitu, najpre zbog izborne kampanje, a potom zbog poplava koje su pogodile Srbiju.
Tokom izbora većina posmatranih medija trudila se daformalno, u kvantitativnom smislu, održi kakvu takvu ravnotežu između broja tekstova o strankama koje učestvuju u izbornoj trci, navodi se u zaključku.
Predstavnici udruženja građana Njuz.org su najavili da će istraživanje u elektronskoj formi uskoro biti objavljeno na sajtu www.posmatrac.rs.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.