Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Problem senzacionalizma
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

06. 06. 2015.

Izvor: Fonet

Problem senzacionalizma

Analiza internet i štampanih izdanja šest dnevnih listova i jednog portala u Srbiji, od februara do maja 2014. godine, pokazuje da je retko ko uspevao da izbegne sve zamke senzacionalizma i trke za profitom, navodi se u danas predstavljenom istraživanju "Monitoring medija na društvenim mrežama", koje je sprovelo Udruženje građana Njuz.org.

Istraživanjem su obuhvaćena štampana i internet izdanja listova Blic, Politika, Kurir, Danas, Večernje Novosti, kao i štampano izdanje lista Informer i portal Telegraf.

U zaključku istraživanja se konstatuje i da su mediji od februara do maja 2014. bili na vrlo teškom ispitu, najpre zbog izborne kampanje, a potom zbog poplava koje su pogodile Srbiju.

Tokom izbora većina posmatranih medija trudila se daformalno, u kvantitativnom smislu, održi kakvu takvu ravnotežu između broja tekstova o strankama koje učestvuju u izbornoj trci, navodi se u zaključku.

Predstavnici udruženja građana Njuz.org su najavili da će istraživanje u elektronskoj formi uskoro biti objavljeno na sajtu www.posmatrac.rs.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi