Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Šta su novi trendovi u marketingu
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

28. 07. 2015.

Izvor: Večernje novosti

Šta su novi trendovi u marketingu

Marketing, odnosi s jav­nošću i mediji, danas su jedni od ključnih aspekata uspeha u biznisu. Zato se očekuje od predstojećeg "Vikend medija festivala" (od 24. do 27. septembra), koji se održava u Rovinju, da okupi najbolje stručnjake iz regiona i bude odlična pri­lika da ljudi iz branše saznaju najnovije trendove, čuju inostrana iskustva i sklope poslovne aranžmane.

 

Festival se održava osmu godinu zaredom i do sada je postao vodeći događaj iz ove oblasti u regionu, ističe Tomo Ricov, jedan od direk­tora Festivala. 

Ovogodišnji Festival pokriva teme u rasponu od medija i marketinga, preko šoubiznisa i "digitala", pa sve do ključnih poslovnih pitanja u komunikacijskoj, medijskoj i drugim indu­strijama.

Velike tehnolo­ške promene značajno menja­ju komunikacije u celom svetu.

Učesnicima će se obratiti vrhunski govornici koji će staviti akcenat na nove poslovne modele u mediji­ma.

Govoriće se i o promena­ma u reklamnim agencijama koje traže svoj prostor u novom okruženju, a tu su i sjajni predavači iz područja televizije, printa, fotogra­fije, pi-ara i marketinga. 

Nikako ne bi trebalo pro­pustiti predavanja Marka Deka, digitalnog stručnjaka i bankarskog konsultanta, koji će izložiti svoje šokantne prognoze budućno­sti ovog sektora, najavljuje Nikola Vrdoljak iz Organizacionog odbora. 

Naravno, i ove godine ćemo imati bogat propratni pro­gram, pa neće nedostajati ni mogućnosti za neformalni "networking" u opuštenoj atmosferi.

Za tri dana ćete na jednom mestu imati pri­liku da naučite mnogo toga, da upoznate mnogo ljudi i dogovorite više poslova nego tokom ostatka godine.

Na Festivalu će se raspra­vljati o ključnim temama iz industrije u prošloj godi­ni, a učesnici će moći da pohađaju i radionice. 

Napokon vidimo da su agen­cije iz našeg regiona u svim poljima komunikacija poče­le da pronalaze modele funkcionisanja u novom digitalnom okruženju, zaključuje Vrdoljak.

 

Kreativnost u Srbiji

Iako su slične, ipak postoje razlike u komunikacijama u Srbiji, Hrvatskoj i ostalim zemljama regiona. 

Teško je generalizovati, ali možemo reći da srpsko tržište nekako zahteva najviše kreativnosti i humora, dok su, na primer, slovenačke digitalne agencije tehnički najdoteranije, smatra Vrdoljak.

 

 

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi