Vesti
28. 07. 2015.
Šta su novi trendovi u marketingu
Marketing, odnosi s javnošću i mediji, danas su jedni od ključnih aspekata uspeha u biznisu. Zato se očekuje od predstojećeg "Vikend medija festivala" (od 24. do 27. septembra), koji se održava u Rovinju, da okupi najbolje stručnjake iz regiona i bude odlična prilika da ljudi iz branše saznaju najnovije trendove, čuju inostrana iskustva i sklope poslovne aranžmane.
Festival se održava osmu godinu zaredom i do sada je postao vodeći događaj iz ove oblasti u regionu, ističe Tomo Ricov, jedan od direktora Festivala.
Ovogodišnji Festival pokriva teme u rasponu od medija i marketinga, preko šoubiznisa i "digitala", pa sve do ključnih poslovnih pitanja u komunikacijskoj, medijskoj i drugim industrijama.
Velike tehnološke promene značajno menjaju komunikacije u celom svetu.
Učesnicima će se obratiti vrhunski govornici koji će staviti akcenat na nove poslovne modele u medijima.
Govoriće se i o promenama u reklamnim agencijama koje traže svoj prostor u novom okruženju, a tu su i sjajni predavači iz područja televizije, printa, fotografije, pi-ara i marketinga.
Nikako ne bi trebalo propustiti predavanja Marka Deka, digitalnog stručnjaka i bankarskog konsultanta, koji će izložiti svoje šokantne prognoze budućnosti ovog sektora, najavljuje Nikola Vrdoljak iz Organizacionog odbora.
Naravno, i ove godine ćemo imati bogat propratni program, pa neće nedostajati ni mogućnosti za neformalni "networking" u opuštenoj atmosferi.
Za tri dana ćete na jednom mestu imati priliku da naučite mnogo toga, da upoznate mnogo ljudi i dogovorite više poslova nego tokom ostatka godine.
Na Festivalu će se raspravljati o ključnim temama iz industrije u prošloj godini, a učesnici će moći da pohađaju i radionice.
Napokon vidimo da su agencije iz našeg regiona u svim poljima komunikacija počele da pronalaze modele funkcionisanja u novom digitalnom okruženju, zaključuje Vrdoljak.
Kreativnost u Srbiji
Iako su slične, ipak postoje razlike u komunikacijama u Srbiji, Hrvatskoj i ostalim zemljama regiona.
Teško je generalizovati, ali možemo reći da srpsko tržište nekako zahteva najviše kreativnosti i humora, dok su, na primer, slovenačke digitalne agencije tehnički najdoteranije, smatra Vrdoljak.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.