Vesti
12. 08. 2015.
Akademija za menadžment medija
Direktori, urednici, novinari i menadžeri marketinga i advertajzinga u Akademiji za menadžment medija u Novom Sadu mogu da kroz nova znanja, primere dobre i loše prakse nauče kako se uspešno vodi medijska kompanija u okruženju koje se, pogotovo danas, veoma brzo menja.
„Namera nam je da ovaj program razvijemo i apliciramo na region Zapadnog Balkana, stvarajući novu medijsku realnost koja korespondira sa savremenim tokovima medijske industrije, uvažavajući specifičnosti okruženja u kojima mediji stvaraju sadržaj i posluju“, navodi se u saopštenju akademije.
Program je, ističe se, zasnovan na velikom broju studija slučaja, primerima dobre i ne tako dobre prakse, dijalogu među učesnicima i praktičnim kreativnim radionicama.
U toku programa kreiraju se rešenja tako da učesnici ne stiču samo znanja, već i praktične smernice za svakodnevne izazove.
Svi učesnici koji odslušaju ceo kurs i uspešno izvrše praktične vežbe studije slučaja, dobiće sertifikat.
Akademiju za menadžment medija kreirala je konsultantska kuća „Đakomeli medija“ iz Ljubljane, kroz partnersku saradnju sa Centrom za razvoj manjinskih i lokalnih medija i medijskom agencijom Heror medija point, a dizajnirana je za potrebe manjinskih i lokalnih medija.
Komentari (1)
ostavi komentar13.08.
2015.
Sad znamo sta nam fali
Pored fakultet za medije i komunikacije, i Akademiji za menadžment medija.
Odgovori