31. 10. 2015.
Izvor: Tanjug
Izdavači: Media Market pruža direktan kontakt sa publikom
Dve najveće izdavačke medijske kuće, Kolor pres grupa i Adria medija, izlagači su na prvom Sajmu informisanja, komunikacija i marketinga Media marketu, a njihovi predstavnici saglasni su da je ovakva manifestacija bila je potrebna, jer je omogućila direktan kontakt medija i publike.
Predsednik Kolor pres grupe Robert Čoban rekao je da je dobra ideja o održavanju Media marketa uz Sajam knjiga, jer gotovo svi koji su se zaputili sa najveću smotru knjiga, posećuju i sajam medija.
On je podsetio da je i ranije bilo pokušaja u Novom Sadu da se organizuje sajam medija, ali su propali, jer koncept da se mediji predstavljaju jedni drugima, bez prisustva publike, nije imao smisla.
"Ova ideja mi se dopala od starta i pristali smo da budemo ovde, jer je uz Sajam knjiga. Tih 150.000 ljudi, koji dolaze na Sajam knjiga, prolaze i pored naših štandova, razgovaraju sa urednicima, druže se sa poznatim ličnostima, i ovo ima smisao", rekao je Čoban Tanjugu.
Kolor pres grupa, kroz različite akcije, gostovanja i panele, predstavlja ove godine sva svoja izdanja, magazine, portale, ali se predstavlja i kao organizator konferencija i drugih događaja.
"Sve što je od medijske industrije preživelo ekonomsku krizu i tehnološke promene je ovde, i oni koji su nastavili da rade dobro, naći će smisao u ovome", rekao je Čoban, koji ističe da je prezadovoljan posetom.
Posetom na štandu zadovoljni su i u Adria mediji, a predstavnica te izdavačke kuće Mirjana Vlaisavljević kaže da poseta i veća od očekivane.
Media market je, kaže ona, presedan za izdavače, jer mogu da predstave izdanja i ostvare direktan kontakt sa publikom.
"Možemo da čujemo njihovo mišljenje i ostvarimio dvosmernu komunikaciju sa njima. To je najveći benefit sajma", ocenila je Vlaisavljević.
Adria medija, tokom pet dana trajanja sajma, predstavlja svoje magazine i novinare, a posetioci predloge, sugestije i kritike mogu da ubace u "Kurir kutiju", koja je izložena na njihovom štandu.
Prvi Media market, Sajam informisanja, komunikacija i marketinga, počeo je u sredu, 28. oktobra i trajaće do nedelje, 1. novembra.
U Hali 3 Beogradskog sajma publici se predstavljaju brojni mediji - dnevni listovi Politika, Danas, nedeljnici Vreme, Nedeljnik, Novi magazin, Novinska agencija Tanjug, kompanije Kolor pres grupa, Adrija medija, kao i UNS i NUNS i brojni drugi izdavači, PR agencije, štamparije...
Organizatori Media marketa poručili su da će manifestacija biti siguran kamen temeljac buduće uspešne tradicije.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.