Vesti
02. 11. 2015.
Organizatori: Media market prevažišao očekivanja
Organizatori prvog Sajma informisanja, marketinga i komunikacija Media marketa zadovoljni su premijernom smotrom domaćih medija i medijskih izadavača i nadaju se da će to postati tradicionalna manifestacija.
Nedeljko Krsmanović iz Senior Media, koja je “idejni tvorac” sajma, izjavio je Tanjugu da su prevaziđena sva očekivanja i da su izlagači izrazili želju da ponove svoje učešće naredne godine.
“Izuzetno smo zadovoljni, prevazišli smo očekivanja koja smo imali svi zajedno kao organizatori, s obzirom na to da je ovaj sajam radila jedna mala grupa ljudi”, rekao je on ističući da će naredne godine sajam obuhvatiti više digitalnih i elektronskih medija.
On je istakao da su se na sajmu našle najveće medijske kuće koje se bave izdavaštvaom, a koje čine između 80 i 90 odsto izdavačke industrije u Srbiji.
Sajam je, kako je naglasio, pružio priliku posetiocima da se sretnu sa autorima informacija, iskritikuju ih, pohvale ili predlože nešto novo, dok su predstavnici medija na taj način dobili povratne informacije o svom radu, videli kako se "kotiraju" na tržištu i šta bi eventualno mogli da promene.
“Sajam nije napravljen da bi se glorifikovali štampani mediji, nego da bi se glorifikovao sadržaj, kao i da bismo znali kako da ga predstavimo u budućnosti”, rekao je Krsmanović dodavši da su na sajmu bili održani brojni paneli o budućnosti medija, prvenstveno štampanih.
Ističući da je juče do 11.00 sati 130.000 ljudi prošlo kroz sajamske hale, Krsmanović je rekao da će, prema nezvaničnim podacima, to biti najbolja poseta u poslednjih nekoliko godina, budući da sajam traje još danas.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.