Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Program prilagoditi slušaocima
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

05. 11. 2010.

Izvor: Dnevnik

Program prilagoditi slušaocima


Stručna pomoć lokalnim radio-stanicama

Bela Crkva: Agencija „Star studio”, pod pokroviteljstvom Pokrajinskog sekretarijata za informacije, pokrenula je projekat „Stalno usavršavanje – imperativ uspeha”, koji ima za cilj da krene ka lokalnim radio-stanicama u Vojvodini sa zadatkom da novinarima, voditeljima i urednicima radio stanica, koje legalno emituju program u lokalnoj zoni pokrivanja, na zanimljiv i lako prihvatljiv način prenese znanja stečena dugogodišnjom praksom u elektronskim medijima, istraživač kim i naučnim radom na Univerzitetu u Novom Sadu i angažovanjem u brojnim domaćim i međunarodnim projektima.

Prvo predavanje održano je u Beloj Crkvi, a pozvani su bili novinari i urednici lokalnih radio stanica iz grada domaćina, Vršca, Alibunara, Plandišta, Kovina, Sečnja, Kovačice i Kovina. Odazvale su se kolege iz JIP „BC info” i Aurorarat RTV iz Bele Crkve i novinar i urednik Radio Sečnja.

Predavanja su održali asistent na Odseku za medijske studije Folozofskog fakulteta U Novom Sadu za predmet radijsko novinarstvo i analiza medijskog diskursa dr Dejan Pralica, asistent na Odseku za menadžment u medijima Fakluteta tehničkih nauka u Novom Sadu dipl. inž. Iva Šiđanin i glavni i odgovorni urednik Radio Sajma Saša Lekić.

Učesnici su imali priliku da se upoznaju sa značajem izrade precizne programske šeme i utvrđivanja programskog formata, a predoč ena im je i važnost uvođenja novih softverskih rešenja za poboljš anje i automatizaciju rada.

Radio je najstariji eletronski medij i ako ne želi da izgubi trku sa televizijom, a naročito ne sa sve prisutnijim internetom, mora da emituje informativni program lokalnog karaktera i izbor muzike prilagodi određenoj grupi slušalaca.

U svom izlaganju Saša Lekić se posebno osvrnuo na najčešće greške koje čine lakalne radio-stanice, pre svega emitujući vesti koje nisu interesantne za lokalno stanovništvo. Slaba slušanost za rezultat ima gubitak interesovanja oglašivača i finansijsku nesigurnost.
U drugom delu predavanja učenici su mogli da se upoznaju sa načinom pisanja medijkih projekata, da saznaju kako se definišu ciljevi i strategije, ciljne grupe i određuju projektni timovi.

M. Vitomirov

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi