Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Informativne medijske kompanije moraju fundamentalno da se menjaju
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

29. 05. 2013.

Informativne medijske kompanije moraju fundamentalno da se menjaju

Gorica je 17. maja bila domaćin međunarodnog medija panela sa gorućim pitanjem medijskog sveta: Da li je prekasno za transformaciju medija?

Renomirani učesnici panela su se slozili da informativne medijske kuće treba da sprovedu brzu transformaciju i da se prilagode novoj, digitalnoj realnosti da bi obezbedile opstanak.

One treba da usvoje nove poslovne modele koji će obezbediti dodatne izvore prihoda da bi održali suštinski razlog svog postojanja koji je ugrožen padom tiraža štampanih izdanja i smanjenjem prihoda od oglašavanja.

Dr. Ditmar Santin, osnivač i direktor Austrijskog Instituta za medijske strategije, je uveren da je rešenje za medijske kompanije u digitalizaciji i integraciji, extenziji brenda i raznolikosti.

"Ako se medijske kompanije budu nosile sa ovim izazovima kako treba, one će ziveti i za 10 godina”. "Snaga medijskog brenda se ne zasniva isključivo na sadrzaju, ona se sastoji iz emocija i senzacija koje ljudi gaje prema mediju. Najjači medijski brendovi su oni koji dosežu svoju publiku bez obzira na platformu koju koriste," rekla je Janja Bozić Marolt, osnivačica i direktorka "Mediane" i dodala da su čitaoci vrlo lojalni svom omiljenom medija brendu, kako pokazuje istrazivanje "Mediane".

Tomas Bela, osnivač i direktor, "Piano Media" (Slovačka), je uveren da medijske kuće mogu da naplate on-line sadržaj bez gubitka saobraćaja na njihovim veb stranicama ako imaju dobar know-how.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi