Vesti
29. 05. 2013.
Informativne medijske kompanije moraju fundamentalno da se menjaju
Gorica je 17. maja bila domaćin međunarodnog medija panela sa gorućim pitanjem medijskog sveta: Da li je prekasno za transformaciju medija?
Renomirani učesnici panela su se slozili da informativne medijske kuće treba da sprovedu brzu transformaciju i da se prilagode novoj, digitalnoj realnosti da bi obezbedile opstanak.
One treba da usvoje nove poslovne modele koji će obezbediti dodatne izvore prihoda da bi održali suštinski razlog svog postojanja koji je ugrožen padom tiraža štampanih izdanja i smanjenjem prihoda od oglašavanja.
Dr. Ditmar Santin, osnivač i direktor Austrijskog Instituta za medijske strategije, je uveren da je rešenje za medijske kompanije u digitalizaciji i integraciji, extenziji brenda i raznolikosti.
"Ako se medijske kompanije budu nosile sa ovim izazovima kako treba, one će ziveti i za 10 godina”. "Snaga medijskog brenda se ne zasniva isključivo na sadrzaju, ona se sastoji iz emocija i senzacija koje ljudi gaje prema mediju. Najjači medijski brendovi su oni koji dosežu svoju publiku bez obzira na platformu koju koriste," rekla je Janja Bozić Marolt, osnivačica i direktorka "Mediane" i dodala da su čitaoci vrlo lojalni svom omiljenom medija brendu, kako pokazuje istrazivanje "Mediane".
Tomas Bela, osnivač i direktor, "Piano Media" (Slovačka), je uveren da medijske kuće mogu da naplate on-line sadržaj bez gubitka saobraćaja na njihovim veb stranicama ako imaju dobar know-how.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.