Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Strategija Axel Springer-a je poslovanje na internetu
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

21. 08. 2013.

Izvor: Deutsche Welle

Strategija Axel Springer-a je poslovanje na internetu

Veliki nemački koncern Axel Springer se polako okreće online novinarstvu.

"Video sam kako to izgleda u Engleskoj, Skandinaviji i Americi i shvatio da se u doba masovnih komunikacija, publikacije moraju koncipirati na drugi način", izjavio je Axel Springer, sin iz dinastije hamburških izdavača.

Rezultat njegovih putovanja po svetu bio je početak izdavanja najpopularnijeg nemačkog lista Bild, čije je prvo izdanje izašlo 1952. Tiraž ovog lista danas je 2,5 miliona primeraka. Slično misli i Mathias Döpfner, šef Upravnog odbora Axel-Springer-AG. U izjavi koju je letos dao, on kaže

"Uvek smo govorili da za ovu firmu postoje dva načina razvoja. Nažalost nije nam dozvoljena televizija. Sada se koncentrišemo na drugu mogućnost koju smo u proteklim godinama vrlo uspešno sledili, a to je internacionalizacija našeg novinskog i online poslovanja."

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi