Vesti
21. 08. 2013.
Strategija Axel Springer-a je poslovanje na internetu
Veliki nemački koncern Axel Springer se polako okreće online novinarstvu.
"Video sam kako to izgleda u Engleskoj, Skandinaviji i Americi i shvatio da se u doba masovnih komunikacija, publikacije moraju koncipirati na drugi način", izjavio je Axel Springer, sin iz dinastije hamburških izdavača.
Rezultat njegovih putovanja po svetu bio je početak izdavanja najpopularnijeg nemačkog lista Bild, čije je prvo izdanje izašlo 1952. Tiraž ovog lista danas je 2,5 miliona primeraka. Slično misli i Mathias Döpfner, šef Upravnog odbora Axel-Springer-AG. U izjavi koju je letos dao, on kaže
"Uvek smo govorili da za ovu firmu postoje dva načina razvoja. Nažalost nije nam dozvoljena televizija. Sada se koncentrišemo na drugu mogućnost koju smo u proteklim godinama vrlo uspešno sledili, a to je internacionalizacija našeg novinskog i online poslovanja."
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.