Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  SBB baš preterao
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

24. 12. 2010.

Izvor: Danas

SBB baš preterao

Požarevljani ogorčeni na kablovskog operatera zbog visoke cene i lošeg kvaliteta usluga




Požarevac - Korisnici kablovskog distributera SBB u Požarevcu, prethodnog vikenda doživeli su neprijatno iznenađenje, kada su u svojim sandučićima zatekli obaveštenje o novom poskupljenju TV nadoknade. Iako je u njemu navedeno da nove cene važe od 1. septembra, kada je ova usluga poskupela sa 820 na 860 dinara, mnogi za ovo dosad nisu ni znali.

- Pošto sam kasnila sa plaćanjem računa za kablovsku televiziju, nisam ni znala da je došlo do poskupljenja. Iako su bili dužni da nas o novim cenama unapred obaveste, oni to nisu uradili, pa sam zato zatečena i revoltirana - rekla je Biljana Ranković iz naselja „Đura Jakšić“, koja je korisnik SBB-a već pet godina.

Prošlo poskupljenje sa 745 na 820 dinara, koje je usledilo od 1. marta ove godine, unapred je najavljeno, dok je ovo najnovije obavljeno „u potaji“. Odobrenje o novom podizanju cena, Republička agencija za telekomunikacije (RATEL) donela je 30. jula ove godine i postavila ga na svoj sajt, uz napomenu da SBB obaveštenje o poskupljenju mora dostaviti korisnicima dve nedelje ranije, uz mesečni račun pre povećanja cena.

Međutim, takva procedura nije ispoštovana, pa su korisnici o poskupljenju obavešteni tek prošlog vikenda, kada su im dostavljeni računi za novembar i decembar.

U navedenom odobrenju RATEL-a navedeno je da je SBB zahtev za podizanje cena, zbog povećanih operativnih troškova, podneo 28. juna ove godine, što znači da su nove cene tražene nakon samo četiri meseca od prethodnog poskupljenja. Kao i prošli put, podizanje cena u Požarevcu nije dovelo i do podizanja kvaliteta usluga.

Na većini televizijskih kanala i dalje se prikazuju stare emisije i serije, koje se neprestano repriziraju, tako da se jedan te isti sadržaj korisnicima naplaćuje svakog meseca. Često se dešava da na nekim kanalima nema prevoda, ili da se umesto njih pojavi prvi program RTS-a. Takođe, nije retka pojava da nestanu prvi ili drugi program HRT-a, a u slučaju vetra ili kiše dolazi do prekida programa na svim kanalima.

Kvalitetom usluga i cenom kablovskog operatera SBB u Požarevcu nezadovoljan je i inžinjer, Radomir Marković-Pipika koji kaže da ovo što radi SBB je čist bezobrazluk.

- Dižu cene bez najave i stavljaju i skidaju programe po svom nahođenju. Kvalitet slike je nikakav, a posebno me iritira što su monopolisti i baš ih briga na primedbe korisnika. Skinuli su Arena sport sa svog paketa, a mene kao bivšeg sportistu takvi kanali najviše interesuju. Zbog toga evropske fudbalske utakmice moram da gledam po kafićima koji imaju Arenu sport, mesto da sedim kući da uživam u voljenim kanalima za koje plaćem, ne baš mali novčani iznos - ogorčeno nam priča Marković i dodaje da u Beogradu i drugim gradovima Srbije isti operater, po istoj ceni, nudi osnovni paket sa preko 100 kanala, dok u Požarevcu jedva da ima pedesetak kanala.

Zbog lošeg kvaliteta usluge SBB-a, opštinski Odbor za praćenje kvaliteta kablovske mreže pokrenuo je peticiju sa oko 500 potpisa i predao je lokalnoj samoupravi, koja je sa ovim operaterom sklopila ugovor 2002. godine. Peticija je pokrenuta sa ciljem da SBB popravi kvalitet usluge i da kablove sprovede ispod, a ne iznad zemlje, što je rizično i može da izazove nečiju pogibiju.

Antrfile : Uslovljeni računi

U SBB-u i dalje je na snazi pravilo kojim se korisnici sprečavaju da uplate Internet-paket, ukoliko prethodno nisu izmirili dug za kablovsku televiziju. Takođe, prilikom naplate računa, ne izdaju im se fiskalni računi, već samo kompjuterske priznanice na kojima nije naznačeno da li je plaćena TV ili Internet.

Poskupljenje bez obaveštenja

Na pitanje zašto korisnici nisu unapred obavešteni o novom poskupljenju, Vladimir Milošević, direktor SBB-a za Požarevac, uputio nas je pi-ar menadžera u Beogradu. Međutim, i pored više pokušaja nismo stigli dalje od telefonske sekretarice, koja je u više navrata ponavljala da su svi operateri zauzeti.

M. Veljković

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi