Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Prodaja dnevnih listova u padu
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

21. 08. 2013.

Izvor: tportal.hr

Hrvatska

Prodaja dnevnih listova u padu

Kriza štampanih medija ne posustaje, pad novinskih tiraža i slaba prodaja oglasa obeležili su i 2012.godinu, u kojoj su samo dva novinska izdavača, Slobodna Dalmacija i Novi list, uspela da posluju u plusu, no i oni su dobili ozbiljne revizorske prigovore na objektivnost prikazanih rezultata.

 

S gubitkom su poslovala oba Styrijina dnevna lista, Večernji list i 24sata, baš kao i izdavač Jutarnjeg lista, kompanija EPH Media koja je zbog insolventnosti u međuvremenu zatražila i predstečajnu nagodbu.

Prema www.tportal.hr. koji se poziva na ABC, najveći prodati tiraž od preko 100,000 imao je samo list 24sata. Sledi "Večernji list", s maksimalnih 69.686 primeraka u avgustu i minimalnih 62.275 u septembru, dok je "Jutarnji list" je prošle godine najbolju prodsaju dostigao u avgustu, 65.681 primeraka, a najslabiju u oktobru - 52.872 primeraka.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi